Hej!

Icke-Européer (USA, Kanada, Asien): Besök vår sida för internationella kontakter.

Reparation och reklamation: För varor som INTE är köpta via Fjällrävens webbutik - kontakta din återförsäljare (om du inte är säker på vem det är, titta på ditt kvitto) så kommer de att hantera ditt ärende. Om du av någon anledning inte kan komma i kontakt med din återförsäljare - kontakta då Fjällräven-distributören i ditt land.

Om du är/vill bli återförsäljare: Besök vår sida för internationella kontakter.

Företagets organisationsnummer: 556080 - 3362.

Fjällrävens kundtjänst (webbshop-relaterade frågor)

Kontakta oss

Fjällrävens kundtjänst är tillgänglig:

Måndag – torsdag

9.00-12:00 och 13:00 – 17:00 CET

Fredagar

9:00-12:00 och 13:00-16:00

Vi har stängt på röda dagar.

Du kan kontakta oss via formuläret som finns här (öppnas i ett nytt fönster).

Är din fråga brådskande? Ring oss då på: 0660-490 890.

Icke webbshop-relaterade frågor

Om du inte hittar svaret du söker bland våra Frågor & Svar - Kontakta oss via formuläret som finns här eller ring oss på 0660-266 200.

Policy för oombedda förslag

Vi vill alltid att ni ska höra av er. Vi värdesätter era synpunkter på våra produkter och tjänster. Företagets policy tillåter oss dock inte att ta emot förslag på produkter utöver de förslag vi själva har begärt.

Syftet med denna policy är att undvika eventuella missförstånd som kan uppstå om projekt som utvecklas internt hos Fjällräven påminner om någon annans idé. Vänligen skicka oss därför inte några produktförslag eller bilder som vi inte har bett om.

Om du av någon anledning skickar oss oombedda förslag eller bilder kommer de inte att betraktas som konfidentiella, och vi är inte ansvariga för eventuell användning eller offentliggörande av förslagen eller bilderna.